Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-16, 13:50   #437
Lumiere
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Om jag som konsument inte gillar en produkt så använder jag inte den.
Om du nu är så duktig att du når upp till premium charge på Betfair så tvivlar jag starkt på att du fortfarande kan spela överhuvudtaget på 365 än mindre bry dig om det.
Om du exempelvis går via sportmarket så kan du köra live via pinnacle och även betfair med 3 % kommission plus att du med ett enkelt klick har tillgång till hela asiatiska marknaden och du får såvitt jag kan se alltid marknadshögsta odds. Finns säkert 100 tals alternativ som jag inte orkar goggla fram nu.
Det handlar om kommersiella företag och inte föreningar för mänskliga rättigheter. Ska man få fram bättre villkor så går man till det företag som erbjuder bäst villkor. Konsumentmakt är bra så därför spelar jag inte på bolag som limiterar (vilket jag ej heller får).
Spelare som är limiterade gnäller normalt inte eftersom dom är smarta nog att hitta andra lösningar.
För det första så vet du inte ett dyft hur jag spelar och hur limiten påverkar mig respektive vilka andra alternativ som finns.
För det andra har jag inte sagt att jag har drabbats av Betfairs premium charges, måste man alltid drabbas personligen för att man ska tycka något är skit? Jag spelar inte ens där...

" Ska man få fram bättre villkor så går man till det företag som erbjuder bäst villkor."

Det är ungefär lika korkat som att säga att vill man ha bättre mänskliga rättigheter i ett land får man flytta till ett annat land som har det.

Men det är ingen mening att försöka förklara för sådana som dig, för du förstår ändå inte poängen med det jag skriver. Så tro gärna att du är smartare än de som gnäller om det gör dig glad...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bettingamatoren (+20)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat