Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-16, 13:53   #438
Bettingamatoren
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Om jag som konsument inte gillar en produkt så använder jag inte den.
Om du nu är så duktig att du når upp till premium charge på Betfair så tvivlar jag starkt på att du fortfarande kan spela överhuvudtaget på 365 än mindre bry dig om det.
Om du exempelvis går via sportmarket så kan du köra live via pinnacle och även betfair med 3 % kommission plus att du med ett enkelt klick har tillgång till hela asiatiska marknaden och du får såvitt jag kan se alltid marknadshögsta odds. Finns säkert 100 tals alternativ som jag inte orkar goggla fram nu.
Det handlar om kommersiella företag och inte föreningar för mänskliga rättigheter. Ska man få fram bättre villkor så går man till det företag som erbjuder bäst villkor. Konsumentmakt är bra så därför spelar jag inte på bolag som limiterar (vilket jag ej heller får).
Spelare som är limiterade gnäller normalt inte eftersom dom är smarta nog att hitta andra lösningar.
Jag har tappat en knegar-månadslön pga att bolag på Sportmarket voidar vinnande spel i efterhand. Och det finns absolut inget man som kund verkar kunna göra åt saken. Singbet är helt enkelt likadana horor som EU-books, eller snarare än vidrigare då man får igenom ett spel och har det levande fram till en timme efter fulltid då det voidas. Underbart.

Man lär sig läxan efter ett tag men då Singbet ofta släpper först av de asiater vi dödliga har tillgång till så fyller de en vidrig funktion då alla early-värden försvinner då Sing tar hela smällen på sina mini-limits för att sen IBC, ISN,SBO och slutligen fega Pinnen rättar in sig i ledet och tar ingen risk då den tidiga marknaden redan är satt korrekt.

Varför jag skriver detta är för att jag vill belysa att det även förekommer rena absurda saker hos asiatiska bookies...

Smutsig bransch.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat