Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-16, 15:17   #440
Lumiere
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Jag har tappat en knegar-månadslön pga att bolag på Sportmarket voidar vinnande spel i efterhand. Och det finns absolut inget man som kund verkar kunna göra åt saken. Singbet är helt enkelt likadana horor som EU-books, eller snarare än vidrigare då man får igenom ett spel och har det levande fram till en timme efter fulltid då det voidas. Underbart.

Man lär sig läxan efter ett tag men då Singbet ofta släpper först av de asiater vi dödliga har tillgång till så fyller de en vidrig funktion då alla early-värden försvinner då Sing tar hela smällen på sina mini-limits för att sen IBC, ISN,SBO och slutligen fega Pinnen rättar in sig i ledet och tar ingen risk då den tidiga marknaden redan är satt korrekt.

Varför jag skriver detta är för att jag vill belysa att det även förekommer rena absurda saker hos asiatiska bookies...

Smutsig bransch.
Det är en extrem smutsig bransch. Och precis som du sa i ett annat inlägg, ser man någon fotbollsmatch där i pausen det ena efter det andra spelbolaget har reklam så vill man bara spy.

Men men, vi ska tydligen hålla käft annars är vi ju losers som inte är smarta nog att hitta andra alternativ...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat