Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-16, 17:07   #442
kisumu
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1428
Standard

[
Men men, vi ska tydligen hålla käft annars är vi ju losers som inte är smarta nog att hitta andra alternativ...[/QUOTE]

Ett första steg till ett bättre liv är att man inser när man inte är smart nog så grabben du är på rätt väg.
Själv omsätter jag 6 siffriga belopp varje månad och har gjort så i några år och peppar peppar jag har aldrig råkat ut för att jag har förlorat pengar på ett felaktigt sätt men betvivlar inte att det förekommer, har sett många historier på olika forum för att inse att det självfallet är ett problem.
Dock är det så i andra branscher också och för att ta ett närliggande område
som har många likheter med spelbranschen så kan man se gigantiska problem
i finansbranshen där man som mikroaktör dagligen blir manipulerad.
Självfallet ska man diskutera och kritisera felaktigheter men samtidigt är det så att ger man sig in i leken får man leken tåla och försöka hitta vägar runt de problematiska områdena.
De flesta spelaktörerna drivs som ab eller motsvarigheten i andra länder och ett aktiebolag har som enskilt största syfte att generera vinst till ägarna och där någonstans kanske man ska ta sig en funderare.
När man kommer med kritik mot spelbolagen, till vem eller vad riktar man kritiken mot och vad är syftet, är det mot styrelsen, ägarna eller rent av någon mystisk överhöghet som styr över olika länders spelbolag...
Vill man ha ett korrekt spelbolag som behandlar alla lika så får man nog
hålla sig till svenska spel och vara en nöjesspelare bland alla andra.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat