Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-16, 18:17   #449
Bettingamatoren
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Har jag påstått att sexsiffriga belopp är särskilt högt.. var endast för att illustrera att jag är en regelbunden kund som inte -till motsats till andra- har råkat illa ut. Eftersom läsförståelsen tydlig är varierande på detta forum så undrar jag lite försynt, om du ska köpa en telefon går du då till det bolag som erbjuder sämst villkor och kritiserar det och hoppas på att de ändrar sig eller går du till det bolag som erbjuder bäst villkor.
Jag accepterar sannerligen inte allting MEN jag kämpar inte i onödan om saker som jag inte kan göra någonting åt.
Jag har nog bättre läsförståelse än du och i sammanhanget där du klankar ner på Lumieres smarthet ville du visa din överlägsenhet genom att helt jävla onödigt påskina dina insatser en månad. Kom igen. Episk fail.

Ja jag gör nog samma sak oftast men om jag vet att ett företag håller på med - för mig - dekadenta saker så kommer jag förmodligen försöka få till en ändring. Antingen genom att på forum likt detta ta upp sakerna jag anser är fel eller ta det än längre. Så funkar jag, så funkar många, och det är bara så man får sin vardag att bli bättre, oavsett vad för ämne det gäller. Det borde du visa lite tacksamhet för istället för att leka skön på internet.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat