Citat:
Ursprungligen postat av DIF
Menar du att den dyraste hästen ska få vinna? För att någon satsat pengar...
Att läsa på om de andra hästarna är bara några få kuskar som gör ordentligt, sedan ser dom till att utnyttja det så långt som möjligt.
Häromveckan skrev du att dessa hästar som tävlade i onsdags på v86 skulle köras mer eller mindre preparé då för att tävla på max idag, nu ska dom visst inte tävla idag heller??? I vilka lopp ska det tävlas då?
|
Det var framförallt Walmanns nr 7 som startar nu det handlade om, och vi får väl se om dom backar och sätter sig på innerspår idag med.
Det är ju väldigt många orutinerade treåringar som startar i kväll och dom är i början av karriären. Dom kör väl efter vad dom har i tömmarna i de flesta fall. Adrian är väl den som försökt styra på extra med några hästar men har ju inte blivit så lyckat hittills.
Jag tycker inte loppen har körts särskilt annorlunda mot vad man trodde på förhand men jag njuter främst av att kolla på hästarna i kväll och har bara spelat lite tvillingspel. Sådana här kvällar känns inte spelet som det viktiga utan för mig mycket mer intressant att kolla på framtidens hästar.