Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-22, 18:49   #18
AMHC

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2076
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Således torde Liberty Face också vara en spik? Eller är inte huvudkriteriet för en spik att den ska vinna??
Själv har jag allt som oftast kommit fel på det med Flex Lane och vågar inte lämna den utanför, men Liberty håller jag som första häst nu när Shiraz Brodde lottats till det på Örebro besvärliga innerspåret. Låser på 3.

Oliver Kronos känns som en sund grundval att bygga systemet kring.

Guld är inte direkt toppklass denna vecka, så Adielsson kanske kan vinna med Hard Livin?

edit: Örebro?!? Så går det när man växlar mellan dagens V4 och lördagens V75. Note to self - vakna!
Nja, vågar nog inte spika Liberty Face mer än på DD. Dock klar första häst tycker jag. Men ett par spännande bakom också. Tror på Oliver och Creme mest i omgången och får räcka med dessa två spikar.

Någon av Melanders alla vinner väl Guld. Illa om han förlorar det med nästan 50 % av hästarna i loppet. Frågan är vilken som vinner. Kanske äntligen dags för Nato Dream eller Porthos Amok? Standout? Disco A.E. verkade lite på gång då han var trea bakom Nuncio på Solvalla för ett tag sedan, men inte visat så mycket av värde efter det. Increased Workload inte helt tokig.
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat