Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-09, 00:13   #9
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Kul med travsajt, finns en del på nätet men de flesta kostar pengar.
Bästa v75analysen har storavinster.se, men inte så bra tips och sällan speltips.
Men mycket bra analys.
Om du har en vinnande spelportfölj kommer du få mycket besökare.
Ja, det är många som har många och långa analyser på streckspelen, men är det bara jag som tycker att de ibland är så långrandiga att de ibland är rena helgarderingarna? Det kombinerat med de kommentarer som kommer efter omgångarna i stil med "Megaskrällen Hästen Hästen varnade vi för i vår analys" gör att de ibland känns lätt oseriösa. Inte så svårt när man gått igenom hela fältet. Men men, jag antar att jag är mer skärskådande när det gäller sådana frågor än vad deras kunder är.

Jag brottas fortfarande med hur jag ska hantera redovisningen av resultaten. Det vinnande/idiotsäkra konceptet är ju bevisligen att knipa käft om missarna och blåsa upp vinsterna. Det går dock lite emot mina principer att vilseleda på det viset. Jag har en ganska stor tro på att jag ska kunna uppvisa ett positivt resultat åtminstone på mina vinnar/plats/tvilling/H2H-spel, men om jag kör med en fullständigt transparent redovisning och backar så finns ju viss risk att de få besökare som hittat dit slutar komma.

Jag tror att jag i stort kommer att gå efter vad jag själv söker ändå. En tipssida som bjuder tänkvärda analyser med lite annorlunda infallsvinklar, och som samtidigt inte krånglar till det genom att ha för mycket spelförslag (vilket ju dessutom nästan omöjliggör ett positivt totalnetto, om man nu inte får bingo och lyckas pricka en miljonsjua här och där) och motsägelsefull information.

Det kanske blev mycket svammel här men...tack för era svar, och kommentera gärna vidare om ni har något att tillägga, det finns visst mycket mark att täcka om man börjar nysta i det.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat