Ämne: V86 Vaggeryd
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-24, 18:58   #78
millekung

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Jag spelar med tre spikar ikv,

Tokio Hotell Hall, springspår och Goop bör ge goda förutsättningar att ganska omgående ligga långt fram, har visat tidigare att den klarar distansen. Nadal kanske bara visar sig bäst, eller så kanske någon från startvolten rinner undan vilket jag alltså inte hoppas på (Hot Shot? Tudor? Annabelle Dimanche?)

VBOTN, de främsta motbuden har bakspår och inte otimal balans, känns som sos

Top of The World, iom bfro igen ska den väl bara vinna så spikar trots %en haha, mest orolig för att Staro Ivy league ska ha vaknat på springarhumör, då den har fart och man rycker skorna

Systemet är inte särskilt stort (320) rader, så har inga superdrag att bjuda på, men några tankar:

Bascaphi In är ju lite väl stor favorit kan jag tycka, kan bli struligare i starten än vad många verkar tro, främst 4,7,9 emot
Kan Jairo verkligen hålla uppe innerspåret? Har några streck, hoppas på att den blir instängd, Lugauer runt om?
Twins Zindy vann jag en fin peng på vinnare senast, kan vara en chansspik (jag har lås med favoriten)
Sista är svår att bena ut, kan vara så att Doob är helt rätt på det, jag streckar dock många, jobbigaste som jag inte har med på lappen är Goops styrning, hoppas inte den kommer med i matchen då den precis missade mitt system haha
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat