avd1
Imperator är bra men jag har svårt för kusken som lallar bort de flesta loppen.
WHAM BAM BOO är en kanon som Flemming låter lite uppåt på. Balero Meras ska gå barfota runt om ff gg klart intressant. Digital A tar nog spets intialt men körs kanske där?
avd2. Timbal har vunnit 8 av 10 lopp och det inger respekt, hästen har vässats i jobb i veckan och skall vara rejält laddad inför detta. I spets är det toppchans annars bara chans. Men bergham trodde på toppchans oavsett löpning. Jag kör utgång! Facile Boko har varit markant förbättrad barfota runt om och så blir det även nu. Tough C kan flytta på sig och ska gå barfota runt om ff gg även nr 9 ska testas barfota runt om ff gg. Vad kan Johan och Silvia Amok?
avd3. Knows noting går ner rejält i klass och bör vinna men spåret är väl kanske inte vad uffe hade hoppats på. Skrällen är Nato Dream som skall gå med helstängt huvudlag och barfota runt om tar kanske spets? Hard livin gillas också, moralen dock ett? Standout får ses som en av flera tokdrag bakom..
avd4. Nibus Cd till 16% måste försöka ta betalt... Har ju vunnit 8 av 9 i spets och jag hoppas och tror Örjan svarar...
avd5. Normalt står det mellan 1 och 3 men om det går för fort så kan en tredje vinna? passa Klöver all over som visade toppform för några starter sedan och Örjan kan vinna från alla konstiga positioner.
avd6. Poeten är mitt drag jag tror på spets och slut på Färjestads korta upplopp 177 meter.
avd7. Någon utav 1 och 5 tar spets skrällen måste vara Arn Hammering som har varit ute i stenhårda stayerlopp och inte fått utdelning, behöver inte göra allt jobb själv nu utan bör hamna en bra bit fram. 3% snacka om prisvärt!
Tack för kaffet