Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-02, 13:49   #101
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Det är ju meningslöst att spela V75 om man tror Mellby Viking vinner första avdelningen och sen de betrodda alla sprintermästarförsöken. Det är dock V4 spel från och med V75-4 och där kommer i alla fall inga vinstpengar att flyttas vidare till lördag. Johan Untersteiner ska ha lämnat nästan klart på Eder Bob i V75-6 (V4-4) enligt sprintermästarens webbsida.

........................
Johan Untersteiner har fem styrningar under SprinterMästarkvällen och när det gäller bästa chansen kommer svaret blixtsnabbt.

- Eder Bob var bra i debuten för mig och jag var mycket nöjd med insatsen. Nu är det spännande förutsättningar med springspår som jag tror kommer att passa bra. Inga förändringar gällande balans och annat. Det här är utan tvekan min klart bästa chans för kvällen meddelar Johan.

.....................

På V4 är det ju bara att lira flerbong om man tror det blir favoritparad. Favoritflerbong på V75 som sitter innebär däremot att 74 procent av insatserna inte delas ut.

En sanslöst trevlig afton att se fram emot. Det finns fem event som slår allt annat under året vad gäller travet rent sportsligt

Sprintermästarkvällen
Hugo Åbergskvällen
Elitloppshelgen
Derbyhelgen
Kriteriehelgen

I kväll dags för ett av dom.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat