Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-03, 17:26   #17
Migge

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Särskilt revolutionerande är det väl inte. Det är ett webbaserat reduceringsprogram med rätt så basala funktioner. Det verkar vara åt det hållet "alla" går just nu när det skall göras tillgängligt i molnet. Enkla reduceringsmetoder, och inget förenklande av beslutsunderlag eller reduceringar med flytande värden som gör att systemet ändrar sig vid varje uppdatering. Ingen integration mellan spelformer så man kan ta med sig en V75-rank till V5, V4 eller ens DD. Inga funktioner för att varna spelaren för oönskade scenarier, ingen uppföljning, ingen analysdel etc.

Ärligt talat, ABC-reduceringar klarade jag av när jag gick i grundskolan med hjälp av papper och penna. Jag vill se mer avancerade funktioner utvecklas. Lite färgkluttar är inte utveckling, det är fördumning av spelarna.
Fick följande svar av supporten för Jokersystemet när jag ifrågasatte prishöjningen samt avsaknaden av gamla & nya funktioner, citat:

"När vi färdigutvecklat Jokersystemet webb kommer alla funktioner (förutom möjligtvis ett fåtal som vi vill "bli av med") att finnas där, samt nya, och sedan kommer vi även kontinuerligt att utveckla den hela tiden".

Så i dagsläget erbjuds alltså ett avskalat beta-program som inte erbjuder några nyheter förutom att man även kan använda det i paddan/mobilen...och som kund förväntas man tycka att det är värt en ganska kraftig prishöjning, ja tjena
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat