Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-04, 06:59   #53
Bonbon

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5112
Standard

Deltar i tillsammansspel idag men en liten fräck ska jag lämna in efter en halvtimmas läsning.

Avd 1: 1 Pantarei Ans. Örjan från ett bra spår är farligt att räkna bort, likaså lill-Goopen från spår 7 med Tokio Hotel Hall. Unter har nog bästa hästen i 10 Carabinieri men byngligt läge och när ska Stefan Persson ha tur med 9 Angelo Am? Den sistnämde älskar jag sen jag spikade och lirade i V75-finalerna på Valla i december.

Avd 2: Dissar favoriten 10 Say It Again och nöjer mig med troliga spetshästen 3 Neutron Broline, 5 MT Jordan med en av favvokuskarna samt storskrällen 12 Earp Boko för att spetsa till det lite.

Avd 3: Tror mest på 1,2,3 med fördel för 3 Empress Brodda, Christoffer kör i ett makalöst flyt för tillfället. Slänger med ytterligare en skräll på Örjan, 7 Faith Hill. Höll på att glömma 6 Candy Store, kan kanske fylla på bonbon-lagret

Avd 4: 3 Desuper Filius har varit mycket spelad i sina tre senaste starter varav två i V75 men haft en del otur. Totalt bortglömd nu till 4%... tackar!

Avd 5: 13 Danne Edel har gjort det bra i sex raka rikstotostarter men inte fått sätta pricken över i. Dags nu?

Avd 6: Ständigt underskattade 9 Nok´en Fräkkert kanske kan få sin smygare, då går ingen i detta gäng säker.

Avd 7: 8 El Mago Pellini och 11 Indigious är de två klart bästa hästarna. Byngliga lägen och osäkerhetsfaktorer gör att jag slänger med en gammal favvo med nygammal form, 4 Spring Erom.

1. 1,7,8,10
2. 3,5,12
3. 1,2,3,6,7
4. 3
5. 13
6. 9
7. 4,8,11
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat