Ämne: HOTING 4 juli
Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-04, 09:56   #11
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Då är analysen av dagens Hoting klar och min uppfattning är att det finns små möjligheter till större utdelning idag. Finns några stora favoriter som näppeligen kan torska.

Hur 1 Outrunner ska förlora avd 1 tror jag inte på. Få hästar så chansen att bli instängd är 1iten. Visade ju toppform vid vinsten på en 12 tid.

avd 2 däremot är stort frågetecken om favoriten 12 Robin Kronos förlorar. Hästen lade ca 40meter pågalopp vid vinsten på 14.3 i Gävle. Enorma fartresurser med andra ord. Finns inget emot. Inte ens breddloppsklass på motståndarna. En eller alla alltså

Avd 3 kan vara knepigare. Tror det står mellan 11 Filofaxen och 12 Nordsjö Douglas. Den förrevisade fin form på Sä såg jag vid besöket där. JOP har ju aviserat att
hästen är kraftigt på gång som han sa. Och Douglas gick ju 24.4 senast vilket är pers rekord. Normalt står loppet mellan dessa två. Ska man gardera dessa så finns ju 1-6-8-9-10-7.

Avd 4 har en stor favorit som jag tror infriar förväntningarna. 1 Moe Finn fick aldrig se dagens ljus senast och var rätt så okörd i mål. Är snabb fr start så det luktar spets och slut. Vill man gardera finns 9-10-11-12-4-6

Avd 5 slutligen. jag tänker ha matematiskt med 7 hästar med hopp om liten skräll för utdelningens skull. Favoriten 1 Blitz B har väl aldrig startat med volt vad jag kan se. Gjort finfina insatser annars- FELFRI ! 5 Gin T deluxe hårdast emot skulle jag tro. Jag streckar 1-5-7-11-3-6-8

lycka till
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat