Jag har lediga platser i Tillsammansbolag. Intresserade kan gå in på tillsammans.atg.se och söka lagen via Hitta Lag-funktionen.
Andelspriset är 400 kr och jag går själv in med 10 andelar, så det blir hyfsat stora system i alla fall.
Mer info finns på spel, tips, rekar och diskussioner/spela andelsspel tillsammans.
--------------------------------
I Trams2 spikas Remember My Name. Ja, jag vet att Takter inte kör, men jag tyckte redan tidigt i veckan att "den här tar de sig inte förbi från start och inte till slut heller". Var överraskande bra på helt fel distans senast och jag tror faktiskt precis som Håkan K, att han kan under 10.
Tyvärr har den blivit hårdare betrodd än jag hoppades. Spikas lite här och var, har jag sett. Men jag kan inte ändra mig bara för att spelexperter tror likadant.
--------------------------------
I Trams3 spikas Tootsie. Jadå, jag vet att Ken Ecce kör, men det har han gjort bra i de tre senaste starterna. Så det får gå. Har tydligen tänt till på omlagd träning och har gjort ett riktigt bra intryck av det jag har sett. Kämpade starkt mot bra häst senast.
8% just nu och måste ha klart större chans än så. Bren Derlin Am ska ju gå barfota för första gången, så den kan ju vara förbättrad. Men det måste den vara också, för att duga på V75.
Mindre preliminära system finns utlagda på lagsidorna. Deadline är runt 13.30 (inte samma för båda bolagen).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|