Citat:
Ursprungligen postat av Migge
Frågan är ju ändå om Jokersystemets "samtliga" sextusen användare verkligen tycker att det är ok med lite nytt "färgkludd" i utseende men inga nya funktioner...tror att det var du Viroid som beskrev detta med "färgkludd" så bra?
Jag har använt mig av Jokersystemet i åtskilliga år & har konstant stört mig på att varje gång programmet har uppdaterats så har ett antal funktioner försvunnit trots prishöjningar!
När mitt abonnemang går ut senare i år så lär iaf jag ta mig en rejäl funderare på huruvida deras konkurrenter möjligtvis kan bli ett alternativ till Jokersystemet...
|
Jag kan bara fullständigt hålla med i det du skriver, dessvärre tycker jag inte det finns någon bra ersättare jag trivs med, har försökt komma överens med hpt sen långt tillbaka (gratis versionen) men faller mig inte riktigt i smaken och andra alternativ tycker jag saknas.
Det slutar nog med att man måste bygga nåt hemmasnickrat vilket jag verkligen INTE har tid med just nu (är rätt ringrostig på programmering) så i slutändan lutar det nog åt att man går över till v/p lir på galoppen där jag tycker det fortfarande finns ett ok värde.