Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-05, 23:52   #46
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61704
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
det är extremt smidigt med dessa kortkommentarer för att få en överblick, klicka på hästen och få se vad han gjort i de fem senaste. Nu får man procent, odds och skoinfo också, samt en snabblänk till travsport.se. Det som kanske saknas är en snabblänk till atg.se med lopparkiven.
Ett väldigt driftsäkert program och inlämningen funkar smidigt!

Sen finns de vanligast funktionerna, jag använder inte särskilt avancerade reduceringsfunktioner så för mig funkar det utmärkt!

Synd att inte de utländska kommentarerna som brukar finnas med i ronden eller guiden finns med.

Däremot måste priset vara rimligt och jag gillar inte månadsbetalning, jag vill betala allt för ett år och slippa den utgiften!
Jag saknar att kunna använda allt till en läsplatta, men antar att det är de det nya är till för?
Jag hoppas INTE att dom gör om allt till webbläsarformat, jag använder ofta jokern i offlinemode!
Tycker det där med loppkommentarer skriftligt tappat det mesta av sitt värde. Speciellt på V75 där man om man kollar på travet frekvent har rätt bra koll på de flesta hästarna ändå när det gäller senaste starterna. Innan lopparkivet fanns fyllde dessa kommentarer ett stort mervärde ibland, men om man verkligen läser på en tävlingsdag idag så är det väl inte i närheten så värdefullt att läsa travfakta eller travguro och allt vad det heter som att faktiskt titta på de lopp själv i lopparkivet som man är intresserad av. Då kan man dessutom t ex även se med vad för vagn och huvudlag hästarna gått med vilket inte framgår i travfaktainfo o dyl.

Det är väl mest om man inte har tid för lopparkivet det kan fylla en funktion för det tar ju väldigt mycket mer tid att kolla loppen där än att läsa en kort sammanfattning om en hästs fem senaste lopp. Sen kostar ju lopparkivet dessutom ytterligare pengar och rena hobbylirare kanske inte är beredda att betala 100 kr i månaden för tillgång till det.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat