Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-07, 07:43   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Hoting dag 2 dn 7 juli


Då är det dags igen. Dag 1 blev mycket knepig. Som jag sa: Inget är sig likt då det är trav i Hoting Det går inte att titta på tider och jämföra. Men folk gör det ändå.

I lopp 2 fanns Bellona Hornline, Blev 4;a på oviken på 22.1. Nu EKLÖF och vinst på 19.7.Vem kunde tro detta? Eklöf var nära äkta hat trick. Men med 12 Robin Kronos gasade han lite för mycket. Var sist varvet kvar rundade 15 hästars fältet och hade stor ledning redan i sista kurvan och alla trodde det var klart- Bensinstopp hundra kvar och då kom Astronom Hornline FLYGANDE och vann efter att ha suttit fast länge. Mikael Isakssons springare är perfekt singelstreck idag trots 12;e spår.

Kling Jens gladde mig,kalasoddset 44.89- Jag var bland de 12 som var kvar efter V4;1 (Måste vara rekord?) och hade stora förhoppningar men båda spikarna svek sedan.
11 Filofax NO bra till från tillägg och tycktes kunna vinna men var OERHÖRT ovillig. Inget streck framöver med den inställningen och blev bara 3;a. Ingen hade tvillingen 7-11 men jag hade 11 mot alla, surt. 1 Moe Finn som satt fast senast som tvåa på Sä tycktes kunna neråt 30 fick ledningen och det verkade klart men gav upp helt blev 5;a på 33.1. Är nog bättre i ryggar

Men allt det där är historia. Nu är det blött idag och kanske nya oväntade upplösningar V4;1 MÅSTE 1 Remkvikk vinna, kan ju 25-tid. Här kommer en ny norrman och lägger beslag på 22000. Bara 5 Euforia emot som var bra på 27 tid vid senaste vinsten.

V4:2 riktigt getingbo, alla 9 streckas eller varför inte chansspika 1 Memphis next King, med Ove A som trivs i Hoting. V4;3 har jag känsla för 6 Dreamer Doc, gillar långt. Det är väl bara 8 Demo emot kan man tycka. Och i avd 4 gillar jag 6 Stöten, nu med vasse John Östman. Favorit blir 1 Ängsbläsen (Eklöf) som står 20 före. 1 Rikungen vekar ha toppform efter två andraplatser på oviken. Stig Egstrand ska alltid passas

På V5 två spikar på slutet. i avd 4 nr 12 Astronom Hornline och i avd 5 nr 6 Pirran, möjligen dubbla med 2 Haga Alma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Langdon (+5), dado (+5), joppe59 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat