Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-07, 12:17   #80
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Otroligt fyndigt sagt, kokat soppa på en spik sas, antar den blev al dente.

Frågan är när "köras i ryggar" blev likvärdigt med sättas fast i femte invändigt?
Efter gårdagens lopp?

För den som hör undertonerna, intonationen eller ser kroppspråket kan det förstås ha varit "klart" på förhand.

Fiffigt av Spelvärde att använda andrahandsuppgifter då tränare eller kusk knappast kan uttala sig på det viset utan att annonsera "brott" mot reglementet, åtminstone med facit i hand

Jag proklamerade så sent som i torsdags vikten av att INTE läsa kommentarer från kusk eller tränare och kan inte säga att jag ändrar mig efter detta.

Däremot blir jag mer och mer imponerad av Spelvärdes marknadsföring.
Klart de kan säga det, dagligen ser du kuskar och tränare som säger att det ska "smygas och köras till slut"/"jag vill se den gå bakifrån idag".

Femte invändigt var enda man kunde göra som loppet utvecklade sig om man nu till varje pris skulle köra i rygg. Men jag tycker fortfarande det är dumstrut på att inte ta ledningen och släppa till favoriten och bli tvåa. För Tränaren/kusken/ägaren gör ju inte de kronorna så stor skillnad, men det ser ju lite bättre ut och hästen får ju ett likvärdigt lopp.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat