Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-09, 22:54   #32
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Du kör hårt ikväll

Jag tror hästarna på tillägg är för dåliga för att ta in nödvändiga metrar på startvolten. Jormas tror jag är missgynnad av distansen, men förhoppningsvis klarar Mikkelborg av att hitta luckan som du säger. Under förmodade banförhållanden så tror jag att det krävs hästar som springer 20-tider för att vinna från dubbla tillägg. Med det sagt så är det ändå kallblod, och har jag råd så kommer jag ta med 10,12,15. Det här loppet får bli en prisregulator på mitt system, behöver jag fler streck i andra lopp så chansar jag och går kort på 1 och 2.
Ja men nu är det nog läggdags snart, en jobbdag kvar innan semestern!

Känns ju bra att få medhåll i tankarna. Ska man banta någon är det nog fan Mino som jag ändå tycker bara är en av många här och verkar bli knapp eller kanske till och med klar favorit. Om det vore ett lite mindre jämnt lopp skulle jag tro mer på de där bak, men det verkar som sagt vara ett hyggligt gäng och då luktar det lite trafikproblem tycker jag...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat