Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-10, 05:09   #34
AndyMart
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja men nu är det nog läggdags snart, en jobbdag kvar innan semestern!



Känns ju bra att få medhåll i tankarna. Ska man banta någon är det nog fan Mino som jag ändå tycker bara är en av många här och verkar bli knapp eller kanske till och med klar favorit. Om det vore ett lite mindre jämnt lopp skulle jag tro mer på de där bak, men det verkar som sagt vara ett hyggligt gäng och då luktar det lite trafikproblem tycker jag...

Håller verkligen med om att Mino är väldigt överstreckad på Lördag. Uppgiften är ännu tuffare än vad det brukar vara för den hästen, med tanke på flera norska ekipage både på samma volt och på de främre volterna. Även om Mino såklart inte är någon bluff så borde det, om man är realistisk, bli riktigt svårt för den att runda hela gänget till seger. Visserligen springband och kan komma bra på det, dessutom lär det väl bli en del galopper med tanke på att det är kallblod och inte superklass, men springband kan också innebära en del häng ute i spåren innan Jakobsson hittar en vettig position.

Magnus är inte heller en kusk som hittar de bästa vägarna till seger, så ska den vinna blir det via det traditionella tredjespåret sista varvet, och det tror jag inte går hem på Lördag.

Avslag!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat