Spelar ingen V64 idag utan bara dubbel men några idéer ändå..
V64-1
Superfördel Olympia Tilly säger jag, given spik eller en av två om jag hade spelat. Allt förutom att Centerline kan ta spets talar för den. Överlägset bästa hästen, tuff och och rejäl och vet hur man vinner. Centerline känns för mig som en typisk medhängare och jag blir faktiskt förvånad om inte Olympia Tilly tar ner den någon gång sista 700. Värst emot är Catwalk In som är helt bortglömd efter att varit favorit mot liknande hästar nån start för ett tag sedan. Dessutom är den riktigt bra och i ett ihåligt fält kan den vinna.
V64-2
Face'Em har ju inte alls visat något i år så kan inte förstå varför den är favorit. Skulle den helt plötsligt vara helt överlägsen bara för att tränaren säger det?
Maya Gold är jätteduktig.
Danielle är bra.
Just Happy är också väldigt duktig och superintressanta förändringar på den!
V64-3
Dagens öppnaste. 1 Barca från spets eller bästa hästen 12 Florida Queen är förstahästar utan att vara riktigt insatt.
V64-4
Jetta Palema dålig senast, oavsett vad tränaren säger är det aldrig bra att komma från en sådan prestation.
Without Hesitation fin senast.
Emotion Boshoeve tror jag kan vara jätteintressant idag. Såg bra ut senast men hade lite oflyt. Kan få bättre lopp idag, då kan den vinna. Kan man nog bygga ett roligt system kring.
Bula Bula Am dunderstark men får nog svårt att hänga med ändå.
V64-5
Står mellan två hästar, Evelina Palema och Some Summit.
Some Summit är bäst och vinner om Veijo inte gör det helt åt helvete fel eller om hästen strular men Evelina med Erik är hur man än analyserar loppet intressant när värsta motbudet faktiskt har startspår 8 och körs av Veijo Heiskanen.
V64-6
Trinity Zet får Örjan upp i vagnen. Det talar för seger. Ett litet minus är att den går från att ha travat barfota till att tävla med skor. Det är aldrig något positivt.
Differenceadaymade har lite kapacitet även om det inte är en världsstjärna och om Björn börjat hitta formen på den fronten kan den vinna.
Bonbon Mearas har såklart vinstchans om den når tidig ledning men känns överstreckad.
Thorn Bird superskräll.
Klar fördel Trinity, trots allt hästen som bevisat mest och som bör ha bäst chans att vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: asgaya3141 (+10)
|