Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-22, 21:55   #28
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Fast det var ändå när bookmakern var en bookmaker som man skördade som bäst och bonusen var att bara få spela.

Min amatöranalys är att motståndet för andra sidan hårdnat betydligt på senare år. När hellre än bra dominerade kundstocken så var det lättare att komma undan för oss andra trots att bjudningarna dugga lika tätt som ett sommarregn. Inte helt olikt utvecklingen för pokern alltså
Ganska sant det du säger Wagge, med automatiseringen av oddsen (marknadspriser) så försvann iaf din stora födkrok som främst spelade diffar. Som jag sagt nån gång tidigare, jag kollade öppningsoddsen för första omgången av en svensk Div.2-serie för nåt år sedan och konstaterade att samtliga bookies (ett 40-tal) hade 1,70 på hemmalaget i den match jag var ute efter. Oddsmatrix, copy & paste alltså. Men till saken hör att jag hade knappt släppt 1,30 på samma favorit innan avspark så i min bok gjorde samtliga fel. Detta förekommer fortfarande, tyvärr funkar det bara att lira en gång på ett konto innan de limiterar. Just den gången lyckades jag ragga ihop tillräckligt med folk för att lira på ett 30-tal ställen så det var hyggligt betalt för den 4-0 vinsten.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat