kallblodsloppet på hagmyren
Ja va å hämta en polares bil i Järvsö för en stund sen skuren låda hua mitt i natten Men nu ska vi prata hästar å då menar jag kallblod! <<<<<<<prata med Janne nord om Hågå odin hästen är riktigt på tårna känns kanon i jobben måste ha bra chans att vara med ock göra upp om segern optimistiska tongångar Janne tror på hyffsad chans,, endast 4%
Mino har verkligen visat bra takter på slutet jag gillar hästen kan vinna? absolut men får inte strula mycket från bakspåret,,
Tangen haap med uffe i jollen 20meter bättre? kan gå men tror inte den vinner,
Fjord jerven verkar vara av rätta virket stark sort kan vinna absolut brukar vara påställt vid sverigebesök
Eldvin skulle westholm låna ut till uffe DET vore ett jätteplus gillar hästen skarpt
Det var väl dom betrodda, förutom Hågå odin vill jag varna för en till jätteskräll Modd brun som har sett mycket bra ut i sina senaste starter ock nu omskodd från alu till sulor runt om smidig ock förbättrad i travet spurtar alltid bra kantboll till 1% tas med vid tuffare gardering God tur nu, det är v-75 på min favoritbana alla kategorier
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: asgaya3141 (+3)
|