Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-12, 15:48   #134
Luckystrike
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Montreux volley masters

Kina - Ryssland 2 1,8 @ Sportingbet (4 %)

Ryssland har ett kanonlag med här i Montreux, med flera spelare i absoluta världsklass. Både mottagning och passningsspelet har varit briljant, och Kosheleva och Goncharova är närmast ostoppbara i offensiven med sin längd och kraft i avsluten. Enda svaga punkten är hittern Fateeva som jag inte tycker håller den klass som resten av laget.

Kina kommer också med ett bra lag, med de flesta spelarna från A-laget. Kina har nästan inga utlandsproffs utan de flesta spelar i Evergrande i den kinesiska ligan. Ett lag som dock lever på uppvisningsspel, och är mkt ute i världen och spelar träningsmatcher mot andra lag. Stjärnorna i laget är blockaren Ming Xue och spikern Ruoqi Hui, som är riktigt duktiga.

Som lag betraktat, håller jag dock Ryssland klart högre än Kina. Som Ryssland spelar för dagen är de helt upp till dom om de vinner eller inte, för spelar de som de gjort hitills i turneringen kommer inte Kina ha någonting att sätta emot. Ryskorna är bättre på de flesta positioner i banan och har framförallt ett bättre block och en tyngre offensiv än kinesiskorna.

Jag ser Ryssland som spelbara ner till 1,55-1,60 här, och menar en insats på 4 % är befogad till 1,8 hos Sportingbet. 1,75 finns också hos NB, vilket jag spelade till.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-12 klockan 15:59.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat