Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-28, 22:50   #479
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Hur många elitlopp har vunnits från vinnarhålet? Jag kan inte komma på en enda. Kan du? Men jag vet att några har vunnit från utvändiga positioner. Några från sista platsen. Och hur som helst. Från utvändigt läge får man chansen. Oftast. Om man nu kör för att vinst. Om man inte gör det, om man bara är med för att få en matlapp, då är det helt ok att lägga sig invändigt. Men då får man ju ta det också.

Jag sa "som sämst". Med det spår hon hade så hade hon kunnat bestämma löpningsförlopp helt och hållet själv. Hon hade lika gärna kunna fått andrapar utvändigt. Eller dödens och släppt fram Nuncio. Eller nåt annat scenario. Gemensamt är att hon hade fått chansen. Inte suttit fast. Men fortsätt du gärna att spela henne, det är vi bara tacksamma för.
Korrekt att de i princip gav upp loppet genom att lägga sig invändigt i rygg. Men flera med tillmann hade gjort samm sak. vad säger du om örjan året innan som släpper timoko till spets med panne de moteur? där snacka vi om att ge upp. han satt ju i spets från början till och med på två steg!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat