Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-31, 16:35   #26
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Då kan vi konstatera att datumet för draften är spikat till den 6:e september kl 21.00 eftersom alla hittills tycker det blir bra.

Det lutar väl åt att det blir snakedraft eftersom flest röstat på det men det är inte helt avgjort i den omröstningen än.

Insatsen blir 1000kr per person eftersom att vi i nuläget har 9 röster på det, 1 röst på "spelar ingen roll" och 1 röst på "500kr men 1000kr funkar". Så oavsett vad dom 2 deltagarna som inte sagt sitt än röstar på så kommer 1000kr alternativet vinna omröstningen.

Jag skickar ut PM till alla under kvällen idag med hur ni kan fixa betalningen så är det lika bra vi gör klart allt det så snart som möjligt. Jag noterar att betalningen är klar på er rad i första inlägget så snart som pengarna kommit in. Så kan man se att det är grönt och man behöver inte vara orolig för påhälsning från Igor på Baltic inkasso.

Får vi in en till som är intresserad på tycker jag vi kör på 14 lag. Blir det fler än 14 som är intresserade så får vi ta ställning till hur vi gör då. Kommer ingen 14:e så är Serj första reserv om någon hoppar av eller inte fixar betalningen i tid.

Ni som INTE var med i ligan ifjol måste skicka ett PM till BroderH och ange mailadressen som är kopplad till ert espn konto så att han kan skicka ut en inbjudan till ligan åt er. Fixa detta också snarast så vi får allt klart.

Kul med så stort intresse för NFL och fantasyn!

Senast redigerad av Lazlo den 2015-07-31 klockan 16:55.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat