Ämne: V75-Rättvik
Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-02, 00:03   #208
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Who gives a bloody. Tycker din attityd de närmsta månaderna börjat bli lite kass, tråkigt att se att du ska bli likadan som alla andra så fort ni börjar vinna lite
Vet inte om du är avundsjuk för att jag äntligen lyckades få sju rätt idag och satte dubbeln. Men jag vill gärna veta varför du klagar över att min attityd "de närmsta månaderna börjat bli lite kass".

Jag redovisar i god tid - vanligen tre timmar före första start - mitt V75-system med motiveringar varje lördag. I år har de hittills kostat 42'. Systemen har gett ca 40' i vinster varav 18' idag.

När man tittar på dina inlägg de senaste månaderna konstaterar jag, att de mest består av nedsättande kuskprestationer och annat gnäll. Inga tips med motiveringar eller annat positivt. Den 3 juni presenterade du under V86 tävlingarna i Kalmar ett V5-system kl 20.18 utan några motiveringar. Det gav tre rätt. Därefter har du inte presenterat något system - vare sig med eller utan motiveringar. Kan du något om trav över huvud taget? I så fall vore det bra om du visar det.

Vad har du tillfört detta forum? Vad ger dig rätt att kritisera min attityd?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat