Ämne: V75-Dannero
Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-03, 20:03   #16
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hemkommen från Småland och det är bråda dagar då det är Getaway Rock Festival i helgen och Lenny Kravitz på Grönan i kväll, men jag ska hinna med såväl V86 som V75, så man får ligga på lite.

Montdore blir nog spik. Voltstart ser jag inte som något problem, det har han ju fixat många gånger förr. Bör vinna om Robbans stallform inte håller på att vika sig. Tangen Piril var väldigt fin i kvalet, men kan vara värd att gardera. Galileo var spelad till 19 för tian den 28/6, när han mötte Tangen Piril. Gick 25,8a med gunga och Tangen Piril vann på 25,7a felfri. Tangen Loke var också en fin häst, som är obesegrad i tre starter. Omöjligt att säga vilka tider den kan gå (man kan inte annat än vinna). I gulddivisionen behövs några streck: Nahar och Knows Nothing känns givna, men Västerbo Fantast och kanske Narold Vox. Luckycharm Hanover? Svensk Travsport Guldtäcke är helöppet på förhand. Kan man gå ner i streck här så vore det väldigt bra. Även sjätte ser öppet ut, och en spik här skulle lösa mycket. Får klura på det. Nadal Broline är stor favorit i sista. Motbud kan Sorbet och Zenit Brick vara.
Mel Odin på hårdhet, toppform och hemmabana. Fastnade för den så fort jag såg progammet
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat