Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-13, 23:00   #260
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Deutschland über alles!

Fint resultat idag, kändes som att idéerna satt riktigt bra, även om man inte fick full utdelning på allt.

Sune Palema och Magic Sisa ska upp på bevakningslistan efter detta. Förmodligen är spelarkollektivet hyfsat med på noterna, men det kan nog bli en del värde i nästa start!

Synd att inte Duded Up höll upp hela vägen i DD-1 (hade viktat lite mot den), men dubbelresultatet blev ändå hyfsat.

Dagens största lampor Tyskland och Nu Pagadi (som ju också är tysk) gjorde sitt, och jag är ganska nöjd med att ha lagt in mycket tyngre än jag brukar på den dubbeln! Såg bara första halvleken i fotbollen (frugan tolererade inte mer vuvuzela-symfoni, vilket jag faktiskt kan förstå), men det var bara att njuta. Visst att inte Australien bjöd på speciellt hårt motstånd men tyskarna imponerade rejält. Rena blitzkrieg-anfallen och passningarna var det minsann tysk precision på!

Tog precis en väldigt snabb titt på Bodens V75-omgång nästa helg. Torvald Palema är uppe och hämtar 750 papp till. Tråkigt med sådana megafavoriter på största streckspelet kan tyckas, men jag tittar gärna på TP varje lördag! Vilken helläcker uppvisning det var igår! Förhoppningsvis blir det lite baisse i tv om att det är katastrof med innerspår med mera, så kanske han landar på under 80%. Calvados Crane är med igen. Satt med rubbet kvar sist och jag har efter 15 sekunders analys redan bestämt mig för att det blir spik denna gång! I övrigt ser det ut att bli en halvlätt omgång, med den ojämna konkurrens som det brukar bli när rikstoton kommer så långt norrut. Dessutom är det jackpottpengar så V7-spel är givet!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat