Ämne: V75-Dannero
Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-08, 16:13   #278
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
De med högst vinstchans är väl de största favoriterna i första och sista. Alla Harry Boy har nog de som spikar imorgon.. Även MT Jeopardy kommer att få många streck av Harry.
Skulle kunna tänka mig att betaltjänsterna kommer att trycka lite på Anti Sisu till i morgon.
Bandit Hornline satt fast med rubbet kvar senast. Känns som ett måste streck om man räknar med att Montdore hoppar bort sig.
Magic Number i 6e var med i sto championatet förra året. Kanske Jänkarvagn nu. Kan vara ett roligt streck.
Sorbet tror jag kommer att göra ett jättelopp i morgon. Om det räcker mot Nadal kanske är tveksamt men det skiter jag i. Jag spikar iaf.
Mitt tidiga chanssystem ser ut så här.
Chansar på en galopp på Montdore men tror att den vinner med hur mycket som helst om felfri så jag tar med den iaf. Tar med stallkamraten som satt fast senast och den troliga spetshästen OP. 4,2,7

Andra är nästan helt okända för mig Tar 4 som ser ganska bra ut. 2,1,3,9

3dje tycker jag att Nahar borde vinna men var kanske i segaste laget senast efter vila. Lite för långt för Knows Nothing och spetsläge för Shaq. Plötsligt ganska öppet. 4,3,5,1,11

4e tror jag på ganska stor chans till spets och slut på anti Sisu. Lagom streckad för en spik tycker jag.

5e blir ju inte kul när Raffe spikar Titan Tabac men hästen trivs med Eriksson och jag spikar också.

6e Tycker jag ser lite lurigt ut. Ingen riktigt superklar spetshäst tycker jag. Tror att det kan bli lite solfjäderkörning här och lite utdragen spetskörning. Jag chansar på att de 7 första +12an som är matchad mot detta räcker.

7e avslutar jag med en spik på andra handaren Sorbet.

2,4,7
1,2,3,9
1,3,4,5,11
1
14(2,15)
1,2,3,4,5,6,7,12
4

480 rader. Kanske kan funka men lägger troligen till 2 och 15 i 5e. Ger en kostnad på 720kronor. Jag kör på det.
Lycka till i morgon
Börjar kännas Deja vu från ett par veckor sedan när jag satt med spik i sista för 7 rätt. Kan bli liknande idag . Tur att det inte gäller mycket pengar men tråkigt att inte ta betalt när man är hyfsat rätt på det.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat