Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-11, 21:11   #9
griffith
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 1053
Standard

Blev avvisad en gång till.


Betbrain säger också att de är skattefria . Men jag vet inte bara för det. Matchbooks support verkar inte veta ens..

En annan fråga som jag är otroligt glad om jag får svar på är; Efter det att ännu ett uttag blev avvisat (3st) så rekommenderar de bank wire men innan jag tänker prova det så vill man ju som veta om det är några dolda avgifter på detta.

Är det någon växlingskurs på Bank wire? Om de säger att de inte har en sådan, kan då min bank ha en sådan avgift? Mastercard tar 1.5% för detta..
Är det någon skillnad på VISA? Borde man kanske prova att dela summa till 3-4 uttag istället?

De verkar inte vara så pigg på att föra över till Skrill eftersom pengarna måste ut samma väg som in. Jag frågade om man kunde göra en insättning med Skrill och spela några matcher men de säger fortfarande samma sak.. Det börjar vara lite jobbigt eftersom jag sitter med ca 5000€ Euro och kan inte få ut dem via Mastercard. När jag pratade med banksupporten så kunde de inte se att någon har försökt sätta in pengar på det, men tycker jag ska ringa min bank imorgon och se om de kan gräva "djupare".

Senast redigerad av griffith den 2015-08-11 klockan 21:14.
griffith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat