Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-12, 09:07   #61
Travbloggpappanz-PapaTrav

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Tror inte alls Royal blir favorit trots att den pryder omslaget på Ronden

Favorit blir Sugarlight i kraft av sin "folkkärhet" är min gissning.

"därmedkan garderas" finner jag närmast komiskt då loppet lär bli ett renodlat garderingslopp hos Strecksson.

Med det sagt menar jag att den som letar spik är på rätt väg även om loppet inte är så lätt att bena ut.

Fast vi talar om finaler och ofta blir det inte så mkt överraskningar och i ett "tidningstips" är det förstås självmord att gå över ån efter vatten o spika här.
Själv jagar jag självfallet lite större pengar och har ännu inte bestämt särskilt mycket.

Skulle jag chansspika skulle jag dra på ordentligt, motvalls, o spika Royal Fighter i heat 2 (!) och därmed förmodligen gardera i avd 1. Anledningen förutom strecken är att jag kan se scenarion som ställer till det för fightern i avd 1 och även att loppen är tillräckligt jämna för den typen av chansning.

Ja humor är olika. Själv gillar jag tv-serien Togetherness.
Att Royal fighter "därmedkan garderas" syftades på vinstchans eftersom jag trots allt tyckte den var i princip klar. Garantispets och skor på Ludde var mina tankar kring det. BBS Sugarlight tycker jag varit klart sämre i två starter. Den går bäst i spets och trots att tränaren försöker skrämmas genom uttalande att det är toppform och att dom kör för spets tror jag inte Jennifer behöver köra så hårt för att hålla spets.

Men det är tidigt i veckan och man hinner ändra sig många gånger. Någon skrev att det inte är barfota på Fightern som jag trott och syndafloden verkar komma osv. Jag tar gärna alla vad mot att Royal fighter blir mer streckad än BBS Sugarlight iallafall
Travbloggpappanz-PapaTrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat