Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren
hans owe får knappast sitta ifred i spets om han skulle hålla upp den o då brukar han ge upp o släppa när de stora "drakarna" (goop,adielsson, Kontio) kommer. Bästa hästen sitter goop bakom då det är en riktig tuffing men den har ju ägnat sig åt galopp en del på slutet.
omgången ser svår ut o det enda jag tror mig veta är att elma lane vinner första om det inte strular nåt kopiöst då det helt klart är hästen i gänget. den är ju dock mycket spelad i nuläget.
Order to fly går bäst i främre träffen o visst det bör va ledigt i dödens efter en bit men skulle janes hugo har blivit släppt till spets så blir den nog svår att ta ner. vettigt tvåhästarslås med andra ord.
avdelning dunderskräll hålls city of peace fram med Goop i sista från springen. Sitter formen där (vilket iofs är tveksamt) så är hästen kapabel o kan sitta bra på det rent positionsmässigt
|
När HOS har form i stallet är hans hästar vassa och i mycket fint skick.
Finns noll anledning att släppa spets eller vika ner sig idag.
Räknar med att han spårar runt om. Det var första draget jag såg i listan, den går jag på idag.
Visst kan BG vinna, men alla som startar kan vinna.
även Dennis de Castella tror jag på, har vunnit på distansen tidigare flera gånger. Bergh för stor favorit där.
Överlag en rolig och knepig omgång.