Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-14, 13:26   #126
mars
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jo jo...jag menar inte att du gjort något fel.

Jag tycker bara att det är extremt märkligt att alla spel hämtas in från linans justering och oddset runt 2.00, sen helt plötsligt från det blå erbjuds -2 till över 5 i odds...

Brasilien Nordkorea - exakt samma sak som i alla andra matcher i denna tävling, det är linan som ändras. Jag tror att Italien vinner med över 3 mål ikväll, varför kan jag inte spela det, eller måste jag vänta tills kanske Pinnacle släpper en högoddsare plötsligt?

Observera att jag inte är bitter över att jag missade detta spel, jag bara undrar, för i så fall är det tråkigt att tävlingen kanske kommer att handla om vilka som lyckas hugga 5-oddsare när det blir en bugg i spreadsheet-funktionen?
Det är ingen bugg då det fungerar som det är tänkt, sen kanske vi får ta en diskussion om huruvida vi ska ha rörliga linor eller inte men vi har kört rörliga linor sen början. Du vet ju sällan hur linan kommer svänga så det är ju upp till var och en när man vill lägga sitt spel - precis som om du hade spelat på pinnacle, reglerna eftersträvar att vara verklighetsanknytna. Om du vill gardera dig mer får du väl spara lite av instatsen till matchstart å lägga en del av insatsen på ett spel då till en eventuellt annorlunda lina.

Ni som prata om att ändra något med +1/2 å -1/2 vet jag inte vad ni pratar om Går inte ändra något med det.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng