Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-14, 12:19   #91
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Det verkar inte som att det kommer att bli så mycket regn så att det skall påverka så jag kollar lite åt andra hållet istället och detta blir mitt lilla chanssystem om banan blir skaplig

Första vet jag inte om inte allt redan är sagt. Jag tar nästan alla här. Support Justice betalar jag aldrig för, inte den här gången heller. Den är för dålig helt enkelt. Eller kusken är för dålig. Tror inte att den kan vinna. Börjar ruttna på Mönster också så tar bort det ekipaget också. Resten kryssas i på bongen. Känns ganska bra. Vinner någon av lallarna kan jag ta det. Vägrar att betala för dem

M.T Jordan var tydligen inte frisk senast och var totalt kass. Tränar bra igen och den här är snabb ut. Lär ju bara vissla till spets och förhoppningsvis stanna där hela vägen ,då jag kommer att spika.

3dje ser ut att stå mellan 3 hästar. Förmodligen är Global Patriot bara bäst och anför det här gänget runt om men har råd att gardera så kastar in ett par lyxstreck mest för sakens skull.

4e ser vi Oliver som väldigt stor favorit,. Inget konstigt i det. Både han och Björn har storform och är det klart bästa ekipaget i loppet. Ser ut att kunna bli en ordentlig kubbning i loppet så inte helt säker att Björn hittar en optimal resa så jag drar till med ganska många hästar i det här loppet. Venkatesh har lite för dåligt med anhängare denna gång tycker jag.

I 5e ser vi dagens spik of the week . Här är det straffspark Örjan. Dundra till spets och bara dra ifrån lusgänget så vi får några kronor på 7 orna.

6e . Här är alla rädda för Nadal. Hästen vet inte än hur det känns att vara trött och promenerade runt konkurrenterna senast. Nu möter han några tuffingar som inte ska nonchaleras. Men som jag ser på loppet så är de just motbuden som kommer att köra om spets , förmodligen ganska hårt också och utan att de tänker på de själva så kommer de att skänka loppet till Nadal. Jag spikar här också.

7e. Måste kryssa i lite hästar så att det iaf påminner om ett system men tror att On track vinner detta.

1,2,3,4,7,8
1
2,3,4
1,2,3,5,6,8,10,11
2
9
1,2,3,5,8,12

864 rader.

Lycka till

Senast redigerad av draken den 2015-08-14 klockan 12:22.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat