Jag lirar inte idag. Men jag kan iaf nämna någon häst (har ärligt talat inte läst på något). Kalmars V64:or brukar oftast bli favoritbetonade, så man behöver nog inte överdriva med att leta skrällar, fast trav är ju trav...
I första avdelningen är
9 Grinnebys Orion bortglömd. Duktig hemmakusk, hästen har varit favorit dom två senaste men nu har den glömts bort efter en mindre bra prestation senast. Den har bra tider i kroppen, så jag tror inte att favoriterna är så mycket bättre än denna. 2 % just nu!
I den tredje avdelningen finns det två hästar som är intressanta, inga skrällar men en av dom borde nog chansspikas.
5 Fabulous Toy, ska gå barfota runt om och går ner i klass, kanske lite distansminus då den oftast gått i längre distanser.
6 Åsanna Hornline, har toppform, avslutade sylvasst från bakspår när den förlorade mot Ryden Indigoblue senast. Kusken är van vid hästen då den kört den två gånger tidigare, vunnit en gång. Både 5 och 6 ligger på 14 % just nu och beroende på värmning borde nog en av dessa chansspikas.
Lycka till allihopa!