Falkenberg-Hammarby 0123-0123
Jämnt? Falkenberg bra på hemmaplan. Hammarby sämre borta. Båda lagen har varit med i en del målrika matcher i sina respektive senaste 5.
Helsingborg-Halmstad 123-01
HIF gör "alltid" mål. Halmstad har gjort 1 mål på senaste 5. Släpper inte in så många heller. HIF behöver poäng här inför två tuffa matcher sen, Norrköping borta och sen skånederbyt hemma mot MFF den 30/8. Därför vill de gärna ta p här för att undvika att droppa i tabellen. Nyförvärvet Rade Prica gör comeback i HIF även om han inte är redo för 90 min.
Åtvidaberg-Norrköping 01-123
Öskötaderby. Åtvidaberg är starka hemma och fick bl.a. med sig ett 2-2 resultat mot MFF för några omg. sedan. Norrköping kan hänga på i toppen på 41 p (delad ledning tsm med GBG och IFE) vid vinst. Och jag känner mig säker på att peking vinner här.
Liverpool-Bournemouth 123-01
Fördel Liverpool. Bournemouth torskade premiären hemma mot Villa. Liverpool borta nu och Liverpools första hemmamatch för säsongen. Ingen enkel nöt. liverpool vann borta med 0-1 i premiären mot Stoke.
Ramen är på 3456 rader
Falkenberg-Hammarby kan gå hur som helst. Jag tror på vinst för HIF, Norrköping och Liverpool.
Jag har 2 förslag på reduceringar:
-Minst 2 av 3 av mina vinnare ovan vinner.
-Max 2 oavgjorda matcher i omgången.
Med något av dem borde man få ner det mot vår insats på 2250 kr..?
Senast redigerad av V75fahlle den 2015-08-16 klockan 20:32.
|