Citat:
Ursprungligen postat av dado
Det är ju bara 5 lopp att analysera,,,,Månprinsen vinner med 50 met.....Norrlandskungen SO har kanske nån bra info...
nu kör vi 
|
OK, gått igenom listan nu. Inga tips skelleftetravet tyvärr.
avd 1
tycker jag att man kan dubblera. dvs ta med både 2 Herr Ratzeputz och 5 Prawns
avd 2
kan Oves 9 Corroded vara antingen en spik eller U häst. Imponerat fruktansvärt på mig. sett dom 2 segerlöpningarna och det fanns krafter kvar, Verkar vara en riktig travhäst med andra ord. Läget förstås? Garderingar om man vill kanske 15 12 13 5. Resten ska inte ha med detta att göra??
avd 3
härligt garderingslopp. Sätter 8 Happygangster GL som etta men sedan finns det många 13 5 1 7 10 12. Ingen inbördes ordning, loppet ska garderas
'avd 4
Månprinsen. Men vinner inte med 50 meter, tvärtom, det får inte strula för Gunnar som det tyvärr gör ibland. Funderade om man inte skulle mot allt sunt förnuft ta Månprinsen som U häst eftersom det övriga ser överkomligt ut. Men det är kanske att ta i.
avd 5
Gardering 6 3 1 12 4. Tror mest på 1 Oleander Face av nån anledning och/eller Oves 6 Vira Vircon. Kul att Ove fåt köra lite vinnarhästar numera, staplat segrar på slutet
avd 6 Här vill jag absolut ha Henrik Svenssons 6 Serious Try som utgångshäst, Har hört mycket positivt om denna kuse. Den var bra i Umeå och bir nog bättre och bättre. Många garderingar 2-3-9-1-5-6. Är besviken på Hannas duo, gjorde ju ingen människa glad på Dannero-
Hoppas du hittat nåt korn i detta svammel och har du några andra ideér tål jag höra dom, hehe