Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-20, 18:33   #32
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hej SO.Väntade på dig kl 11.00 men du dök ju inte upp,fastän du sa att vi skulle träffas och prata ut om dåtid.Nåväl har erkänt att jag inte skrivit de snällaste saker om dig i "OBS vissa inlägg" MEN du har ju å andra sidan"dömt ut mig totalt som människa" lite nyans bör vi väl ändå ha.Tycker bara det är synd att man kan vara så fyrkantig som dig och inte försöka ta en utsträckt hand,men det blir ju ditt val.Sen att du ljuger vitt och brett är ju en annan sak.Detta är det sista jag kommer att skriva om Nicket SO.
Jag har aldrig sagt att vi skulle träffas kl 11 Skitsnack, Då var jag 20 mil hemifrån dessutom. Du tror väl inte att jag skulle sätta mig ner och göra ett system med dig? Är du komplett galen? Men ATG ombudet ringde mig och berättade att du för första gången på många år vågat sätta dit fot där. Jag ljuger aldrig, har aldrig haft nåt behov av det. ATG ombudet är ganska chockad över ditt påstående TRE GÅNGER att jag skulle vara avskydd hos honom. Dessutom har jag sista 5 åren spelat ett FÅTAL gånger där och absolut inte dom sista åren. Lägg ner nu och lär mig sköta den här olustiga affären enligt min plan. Over and oiut
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat