Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-26, 10:45   #19
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Gud vad innerligt trött man är på det här PK-tjafset! Kan man inte få slippa det uttrycket åtminstone på detta delforum.

Alla har självklart rätt till sin åsikt men sedan behöver man kanske inte torgföra den i var och varannan tråd. Det är ingen hemlighet för någon var Olle står i frågan liksom.

Otroligt udda jämförelse med friidrottare må jag säga. Ungefär lika korkat som att ston inte kan tävla på samma banor som hingstar/valacker för att de normalt är mycket sämre.

Läste förresten att Johaug krossade Northug med 9 minuter nyligen i ett löprace uppför en tokbrant backe. Undrar om det var någon skillnad i prispengar mellan herrarna och damerna i den tävlingen. Förmodligen inte.

Sporten håller kanske inte alltid måttet däruppe i norr men spelvänligt är det väldigt ofta till skillnad från exempelvis kompistravandet som inte sällan syns på storstadsbanorna.

För övrigt hoppas jag att Delicious US är i samma slag som senast för då kan vi mycket väl få se ännu ett bevis på vilken svensk häst som är kung.
Nu var det ju inte meningen att kränka feminister. Att du inte förstår att grundtanken i min jämförelse är snarlik med det jag svarade på kan jag inte hjälpa dig med. Du kan få en annan jämförelse men förstår förmodligen inte det heller så jag hoppar över det. Nu hjälps vi åt att klappa in 7an istället på Lördag. Hoppas Lennartsson sätter dit Order to Fly som lite plåster för fadäsen med cash i går.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat