Ämne: V86 Solvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-26, 19:05   #29
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

rolig v86a ikväll o jag kunde inte låta bli o köra ett system på lite känlsa. Kör med trs spik o 1 av 2 utgångar.

spikar: Trabant inte spelad på nånting jämfört med björns o intrycket va fint o chanspikas därför. Örjan brukar lösa löpningsförloppet.

Ramboldo Jet tror jag kommer att kunna gå med i rygg på sudbury när denne attackerar under slutvarvet o spurtar ner dom till slut. hoppas bara att det blir tillräcklig högt tempo på vägen. rätt distans denna gång för ramboldo samt kuskplus mot senast.

Alan wadd rycker man skorna på ikväll i jag tror denna bara är bäst o Björn kan reglera detta från dödens om så behövs.

Utgångar: Det lutar åt spets o slut på cayenne ovel då denne är snabb ut o örjan har respekt med sig. uppåt från stallet men innerspå är alltid innerspår. Orutinerade hästar kan ställa till det för sig. Magkänslan säger ändå spets o slut.

charrua forlan sitter antagligen i spets o därifrån lär det bli upp till candor hall o knäcka denne från dödens vilket kan gå men jag går på invändigt här
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat