Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze
Allt handlar om sannolikhet. Det är väl inte helt rätt taktik att betala lika mycket för en 1% som en 60% på ett system.
Jag sa inte att det var omöjligt att vinna med matematiskt. Som sagt sannolikhet.
|
Visst är det så. Köper du ett matematiskt system så betalar du lika mycket för alla kombinationer. Inte vidare smart egentligen men samtidigt slipper man att krångla med att dela upp systemet i sannolikheter,betala för program och extratid framför datorn och bla bla el ,vad jag nu har för ursäkter. Jag själv har spelat reducerat i en helvetes massa år och fick inte fullträff oftare för det. Fick däremot oftare tillbaka småpengar på 6 o 5 men är inte intresserad av dem. Nu spelar jag bara matematiskt. I år har jag haft 7 rätt 4 ggr på små matematiska. Har inte gett några summor att ringa hem om men ca 50k + under året. Om man lever på spelet skall man givetvis vikta sitt spel efter sannolikhet. jag skiter i det nu för tiden för jag har fast jobb och slipper leva längre med stressen att jag måste vinna. Har försökt göra det men klarade inte av det. Alkoholist och" knarkare "blev jag under tiden jag försökte men inte förmögen