Ämne: Spelvakt
Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-02, 14:59   #8
magicalrat

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 535
Standard

En idé är att fråga de sajter som ska granskas om de vill/vågar skicka in sina system gratis? Åtminstone efter spelstopp.

Det är möjligt att många ser det som dålig reklam och dylikt, men får man med några stycken så blir det mer en trovärdighetssak över det att finnas med i granskningen.

Samtidigt minns jag när Mattias Karlsson fick stå till svars för Janne Josefsson i Uppdrag granskning om detta ämne. Tyckte uppriktigt synd om honom då jag tror att de verkligen försöker ge bra systemtips och korrekt information.

Felet i det hela är ju då att tipsmedierna inte behöver slå på stora trumman varje gång som de sätter sju rätt och vinner 25000:- på ett system för 5000:-. Där är ALLA tipsmedia ganska dåliga på att vara konsekventa. För jag har inte läst någonstans att de skriver "7800:- back förra veckan - nu tar vi dock nya tag!"...

Välkomnar verkligen en oberoende granskning av tipsmedias olika system. De som håller vad de lovar borde också välkomna sådan granskning - mycket goodwill och billig positiv reklam!

Hoppas Du får ihop ett gott gäng som vill lägga ner jobbet. Själv har jag jobb, familj, är idrottsledare och känner numera att koppen börjar bli full. För 10-15 år sedan hade jag kunnat köra på i 180 i nästan allt - ideelt eller betald fritid spelade mindre roll när man brann - men numera är jag lite mer selektiv. Lycka till!
magicalrat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat