Så här blev mitt bolagssystem idag.
Först vill jag dock gnälla lite. Ludde sa igår em i atg.se, att han skulle stryka i V75-3 nr 12 Quick Fix. Har han ändrat sig - eller..........?????. Ser nu att atg strukit ca kl 11.
Den nya ledningen för sändningarna i TV ställer expertkommentatorn Stig H i regnet på stallbacken idag. I studion skall en kille kommentera loppen tillsammans med en oerfaren (på hästar) snygg ung tjej. Man undrar om ledningen håller på att frysa ut Stig H och Forsgren i höstens regn och kyla?
1) 1,8,10 r7-9 (öppet om inte överlägsne 1 håller ledningen, 10 ser allt bättre ut men jag vet inte hur han klarar kladdig bana, 8 såg fin ut i veteranloppet på Valla)
2) 2,6 r10-8 (låg klass och här kan galoppers, låser dock på favoriterna)
3) 4 r6-5 (äntligen elitkusk på 4 - därför spik, men här finns många streckvärda)
4) 2,5,9,11 r13-7 (min vinnare är 9 men tar rygg på Huselius' drag 11, samt 2 som jag vet för lite om, favoriten 5 måste kusken jobba på - klarar Jonna att jobba som Björn G?
5) 1,2,5,6,7,8,9,12 r11-3 (8 kommer i bra skick från Savin, glömmer spelarna att Peter U vinner en del lopp på Jägers - idag negligerad med 12 till 3 %)
6) 1,3,4,7,9 r5-2 (här borde räcka med att låsa på 7 och 9, men hoppas på 1, som sett bra ut på slutet)
7) 4,5,10 r8-7 (om jag inte tittat på Björnkollen hade jag spikat 8, men får lita mer på tränaren än mitt eget omdöme)
Kostar 1440:-. Har själv 1/10 av systemet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|