Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-05, 19:28   #340
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du är fri att skippa att läsa mina inlägg eller sätta upp mig på ignorelistan. Så kan du ägna dig åt att fokusera på att gnälla på att Stig H måste vara utomhus och sända eller diskutera spelstopp hit och dit.

Spelar sällan plats, det blev tvilling istället som brukligt. Det blev inga stora pengar men ändå hyggligt plus. Och nu blir det nog DD-spel med fyra komber på derbyhästarna och favoriterna.

Registrerat spel

Datum: Lördag 2015-09-05
Bana: Jägersro T, omg. 40
Lopp: 8
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
U-hästar: 2, 4, 6

Vadet gäller startnummer

21 x 75,00 kr Totalt: 1 575,00 kr

Utbetalt: 2 463,00 kr
Jag sätter inte upp dig på någon ignorelista. Men jag kommer att besvara dina påhopp på mina inlägg - och det får du tåla eller ignore.
Försök inte göra dig märkvärdig med truismer om att följa upp formtoppade hästar i derbykvalen.
Vad gäller min synpunkt - som du anser vara offtopic - att den nya ledningen för atg.se och mediasändningarna - ställer Stig H och Forsgren utomhus på stallbacken och ersätter dem med mindre erfarna att från studion kommentera loppen, anser jag vara ett käftslag mot våra bästa kommentatorer. Självklart riskerar vi att de struntar i att ställa upp. Ingen av dem behöver göra detta av ekonomiska skäl. Jag vill reagera mot att de ersätts av Daniel och en blondin, som har travkunskaper på en annan nivå än Stig H och Forsgren. Tjejen som satts idag att kommentera påstår jag provokativt, att hennes kvalifikationer är att hon är ung kvinna. Det är enligt min mening inte tillräckligt meriterande för att ersätta Stig H. Som av någon anledning inte kommenterade idag.........
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat