Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-07, 22:28   #56
Billman

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2630
Standard

Vilka fantasier när det gäller on-line spelet! Begriper ni ingenting. Unibet kan säljas vilken dag som helst till ett kinesisk spelkonsortsie och som, när det går knackigt, lägga ner travdelen och flytta den till Hongkong. Tji - Borta! Den exentriske miljardären och provokatören Rune "jag ska flytta alla hästarna till USA" Andersson kan lägga ner sin satsning när han vill. Han är ganska lösmynt och verkar inte stå för något annat än sin egen logga.

Tja, och sen står Svensk Travsport där med skägget i brevlådan och ett sönderslagt ATG. Precis så gjorde man i Tyskland, avreglerade, och nu ligger prispengarna på 5.000 Euro i storlopp och sporten är obefintlig. Det betyder inte att ATG går skottfri. Dom har stora problem och dålig ledning just nu. Men Malta killarna är inte svaret på hur vi ska se till att svensk hästsport växer. Och jag är fortfarande förbannad på att Malta killarna kan använda mina hästars namn i deras spel utan att betala ett öre. Betala får jag göra. Till tränare, vetrinärer och andra. Att dom inte heller betalar skatt tycker nog många av er är tufft...

Senast redigerad av Billman den 2015-09-07 klockan 22:31.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat