Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-07, 23:40   #48
Slurf
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hur fan är det möjligt egentligen?
Om jag ser till att få samma odds som tipsaren och får en viss del av hans tips?

Jaja det låter ju trist men samtidigt går jag inte med på det.
Vad menar du dessutom med marginell vinnare? 106ROI är inte marginell vinnare, för du tror väl inte att 130% är hållbart i det långa loppet? Hoppas jag inte du tror.

Jaja jag satsar alltså kronor nu men man kanske bara skulle ta bort pengarna helt och hållet och sen efter ett visst antal spel kan man bedöma om det är vinstgivande. För ge upp är fan deprimerande.
Vad som är marginellt vinnande är öppet för tolkning, det beror också mycket på frekvensen av spel. Att hålla 130% är förövrigt inte så svårt om man bara spelar ett fåtal spel per månad och har tillgång till alla EU-bookies. Det finns så mycket sjuka bjudodds som slashas direkt. Du får dock inte in några större summor på dessa marknader om du inte har nya konton tillgängliga hela tiden.

Om du och jag slog vad om 5000 kr på att jag måste hålla en ROI om minst 130% under två års tid och jag är tvungen att endast lägga i snitt två spel i månaden så skulle jag anta erbjudandet. Flatbetting skulle tillämpas.

Säg att du skulle rygga mig och att jag håller 106%. Säg att jag går ganska jämnt upp på många marknader och att egentligen hela min vinst utgår ifrån en minoritet av spelen. De gånger jag hinner ta ett spel till 1.94 som autoslashas av mitt spel och sedan droppar successivt och slutligen stänger på 1.33 innan matchstart kommer du inte att vara med på. Vad ett antal av sådana spel kommer att göra med min ROI är givetvis lätt att inse. Det är fullt möjligt att du endast har möjlighet att rygga spel som överlag inte är överodds eftersom att de överodds många spelare lyckas träffa av försvinner relativt omgående.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bettingamatoren (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat