Ämne: MLB 16/6
Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-16, 18:38   #3
EdgaarGore
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

I en match som börjar 21:45 så möter Lincecum Baltimore och Guthrie. Guthrie är ingen dålig pitcher och Giants har inte den bästa offensiven. Första gången Giants ser Guthrie. Tror Guthrie kan hålla ner Giants offensiv någorlunda i 6-7 innings(sen kommer Orioles bullpen). Frågan är hur många runs Baltimore kan få av Lincecum(som inte varit så stabil som man är van att se han). Spela Baltimore efter en W?
Lean: Baltimore +1.5

Sa igår att jag gillade Pittsburgh, tur var väl de för de förlorade med 6-4. De hade dock 11 hits jämfört med CWS 7. De har 9 raka förluster men börjar närma sig en seger och CWS är ett lämpligt motstånd på hemmaplan. Danks är inte alls lika bra borta som hemma med en ERA över 5. Duke är ojämn men CWS slår dåligt mot lefties, .196 på bortaplan och .206 last 10. Känns som Duke har en kan fixa en Q start här.
Kommer antagligen spela på Pitts idag men vet inte om det blir mitt POD.

Boston ska återigen bara slå Arizonas hemma, speciellt med Lester på kullen som Zona inte mött innan. Rodrigo har mött Boston många gånger i sin tid hos Baltimore och är 10-9 4.53. Lester hade en dålig start senaste mot Cleveland(kostade mig massor med pengar) och det är inte ofta han har två dåliga i rad. Boston efter W i game 1 är 11-2.
Lean: Boston ML/RL
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat