Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-14, 17:58   #46
svepet

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ursäkta mig men,

Jag kan inte förstå vad som är svårt med den nya sidan.

Jag kan inte förstå hur man kan tycka att den är svårnavigerad.

Jag kan inte förstå hur man inte lyckas spela på den nya sidan.

Jag kan inte förstå hur man kan tycka att gamla ATG.se var bättre.

Däremot släpps sajten lite för tidigt, en del grejer som inte är klara än som man helst skulle haft färdigt innan det officiella släppet.
Om man använder en laptop så fungerar nya sidan helt ok(förbättringspotential finns...). Speciellt om man som jag nästan alltid lämnar in via filinlämning, inga problem.

Men mobilen...den gamla appen var oerhört mkt bättre, den var designad för att spela på mobilen. Samma information laddas oavsett vilken device man använder och med tanke på hur mkt kludd det är på startsidan så är det vansinne. Även när man är inne på streckspelen blir det en jäkla massa scroll vilket gör användarvänligheten usel.

Förändringen att man använder bara en sajt är givetvis ett bra steg att ta, men då måste man se till och bygga den för alla typer av enheter. Och göra den användarvänlig... Tills dess det funkar bra får man leva med att ha kvar och underhålla mobilappen och classic.
Ett beslut man tyvärr inte tog, men i och med att företaget heter ATG så var det knappast oväntat....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
svepet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat